AGNÄS BACKE.

är trött. ska sova lite, innan Moooiiissz kommer hit:]
Har nyss kommit hem från Agnäsbacke med Malin.
haha kung alltså. har lärt mej NÄSTAN att åka slalom skider
åkte på den största backen. full fart, utan å ramla!
sen så var det massa genvägar som jag å malin hittade...:S
HAHA fyfan alltså. genvägar? det fanns inte ens nå väg man kunde åka på, ba rakt in i skogen!!!
yeeaaahh, snön var upp till hakan på mej, ++ puder snöö,,, hahah fyfan, tog minst en timme tills vi hitta vägen till en vanlig backe.
grrr igår natt med dej Malin<333333333
typ CEPE & STÖRDaaaa!
har mins 250 bilder från det, men... vågar inte lägga ut dom, kankse några...
men allafal sjukt seriösa...
pussheeejjjjskasovanu.
goooooott
typ tjoccckkkkkaa::PPP:P:P:P vi bantar på fredagar.
fredags mys
SUPER MARIO, i början av kvällen :P :P :P :P P :P :P
snygg malin
MIN FINASTE!!!
grr
ehh vad betyder det där, Malin?:*:*:*:*::*::'
'
kissme
va me?
alltså.................................. :]
cepoeeeeHAHA
världens finaste å bästa/moa
jag ör fin.
sötaste bilden på EVEERRR!!!
dugör min dag.
HHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHA
jag säger bara HEJ!!!
//////CEPE. emma som är väldigt seiiiööös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0