:S

ohh fyfan !!!
vågar inte ens ligga här själv i mitt rum! :S alrdrig igen!!!
hehe skäämta ba- nee men jag har alf nyss kommit hem. har sett på två värsta hemska äckliga läskiga filmer.  [REC] & ``halloween 2 ``med Alex & Jonte.  ohh fyfan. vågade inte ens gå hem själv, så tvinga dom att följa med mej nästan hela vägen .
haha alltså dör. jag och jonte höll på kissabajsa på oss när vi såg dom. måste erkänna att Alex vart mest rädd då jag å Jonte skrek och allt sån :S HAHA ändå kul.
ajaa, har jgort typ massa bajs under dagen. fick inte fara till Agnäsbacke (sjuk) hehe fick följa med min låtsas pappa ut å köra skoter istället (A) kul, kan jag lova! perfeckt väder och jaaO. senare av dagen så kännde jag mej tvungen å för att städa mitt rum! maria ringde mej sen. var med henne och några till på Ug, ajaa Ug suger.,. jajjaa sen film med alex å jonte. haha alltså..... kommer inte att kunna somna nu efter ja,........, ska ringa jonte nu, brrrrrr hejdåååå sooov ggooootttiiiizzz folket!:*:*:*

btw: det finns några bilder från idag, men tyvär... dom kommer imorn, sitter inte vid min datron just nu. ciaaaa;*




ååhhhhh  fyfan :xxxx
ska fösöka sova nu...................................................


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0