plugggiizzz

aahej:))
weehhooo har typ pluggat hela dagen! ::D:D ( :(:(:( ))fyfan,,,
aa ja, men jag är typ tvungen,,, annars får jag inte träna fotboll nå mer! :(: /// föräldrar tycker att jag tränar för mkt, så dom har typ ringt min tränare och sagt att jag inte ska träna :O :O ehmm, cepe,?!?!, men aja.
efter skolan skulle typ jag maria andre å malin tänkt vara med varandra, men nån tyckte att vi var för många?? eh.:)
senare ringde rickey å sebbe till mej, dom typ skrek på mej att jag skulle va me dOM :]]
hahha jäääp, men for aldrig ut. har pluggat på nå historia, 1800-talet, haha OINTRESSANT!!!!:o :]
hhehe jajja ha en trevlig kväll,;*;*;*

hhehe glömde ta en ,,dagen-oufit´´ men jjaja jeans, och en sköööön tröja :]
hahhaha gjorde nå tvålar på kemin(a)
Hhaha faktist kul, hade aldrig gjort det förrut :]
aaawww min näsa på bilden:*:*:*:*:*:* ahhahahahah dör
hahha typ oseriööös på alla bilder((::
hahahaha vi är typ cepeee, aja men kul liv allafall.;]
//Eimma:**

Kommentarer
Postat av: ttiepleooooo<3

vem är killen?

svara på apb elr sms älskkk emma<3

2010-02-01 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0