den 25 februari

eeehheee. pluuugggaa plugga å plugga å plugga å pluggggggga<aa:(
men det ju ba en dagg till....sen är det helg. bara skönt!
På fredag ska jag till moa igen, saknar redan.
yeaah, igentligen så måste jag stanna i Bjurr för att jag ska vara med och hjälpa till med lilla discot som min klass har fixat till barn från 1-5 typ:) har lovat, men åhh orkar inte med det:S dom klarar sej själva nog. hehe men annars så på lördag skulle jag till stan, men men men,,,, blir inget eftersom jag får inte far än:( bara nästa helg....hemskt har inte varit där på ass länge... men heeay. ska nog till backen istället!
tror inte jag kommer uppdatera så mkt i veckan, har så mycket prov och sånt:/ sen så orkar jag inte. men yäääiiip kankse ska fota lite i helgen så bilder kommer senare" hare bra ;**
ändå söt bil :B
HAHAHHAHHAHAHAHAHAHA typ fula.
(jag å jonte:) PAXXX tjockisen.
hheh
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0