-

oohej.
har nyss PLUGGAT PLUGGAT å PLUGGAT! :(       ohh Kommer sakna min mooiss!!!
vaknade 09.00 imorse :S  PIGG? näää....... ! senare så gick vi till kyrkan, jag å Malin skulle va kyrkherda haha cepe. vi förstörde typ hela ceremonin  :S sura tanten hatar nog oss nu
aja, nu är det bara 7 söndagar kvar, för att gå till kyrkan::):):))
ohh feettt nice väder  idag btw:D:D::D mår typ illa illa illa, vill gå ut, men ska plugga plugga å plugga,..och träna fotboll senare av kvällen!
åaheifunspfm LEDIGA PÅ MÅNDAG:D:p:p_pp   aja, just nu känns det som sommar allafall:]
hare braa, och njut av mina vackra bilder.                                                      ohh sommarr<3333333333
vi
face på mej:]
malin
bjurholm
jesus?
cepe tjocka giles vantar :S:S men allafall, det jag försöker å säga är....
JESUS

aja cp
KYRKAN

åhhh JESUS.
skämta baa, nee men aaa kul liv
störd
aja palla....mitt liv äger!
jag å moa
älskling
CEEpälskafr
älskarer!
mmmmmmmmmmmmm såtsööötaaa vi är
ahahhas sörda
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAH tagga a**** hus!
åhh typ bajsar???+

aja, ska nog gå å b****

/Eimante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0