9 februari.

har nyss duchat, ska ladda upp lite bilder, sen så blir det att sätta igång och plugga igen!
jag har prov i hk om tvätt och massa tvätt symboler. Haha inte så svårt men allt kan jag inte (a)
åhh justdet! ska lära mej en piano låt utan till tills på fredag :S aja, inte så svårt ändå om man lägger ner lång tid för att bara spela piano.
idag så for jag inte till fotbolls träning, är förkyld. For till solarium istället.
jajja palla skriva så ointressant! ska springa till min  syster. hör att hon pratar på skype med min pappa! har inte pratat med han på jätte länge... och inte träffat han snart i 3 år! fyfan,  vad jag saknar han. (L)
jag å andrea
you and I
EMMA
<3333333
cepe klass
på engelskan. heheHE Mariaaa typ ramla av stolen (A)
pusshej*
/E

Kommentarer
Postat av: Gile

du har inte träffat han i 6 månader , inte i tre år ;) wakeup

2010-02-10 @ 10:10:47
URL: http://gilee.blogg.se/
Postat av: äh

du träffa han ju inte för så länge sen????????????????????????????

2010-02-10 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0