hEj:)


jaa, alltså lite jobbig dag idag...
i morse så försov jag å Malin oss, för att vi skulle fara till kyrkan, har inte varit där enända gång, alltså för Konfaaa(a)
Man ska gå dit typ 10 gånger innan konfan är slut[:
jaa, men allafall, sen så plugga jag litee...Hadde typ inga läxer men jag  måste ha MVG i alla ämne såå(a) Hahhaa men såå bra är jag inte! hadde typ bara VG åch några G förra termin...:(
nääämen jaa, kl fyra på kvällen så drog jag iväg till fotbolls träning:D
först så träna jag me P-95, sen kollade vi på när Dam laget spelade match mot  Sandåkerns SK :) Matchen slutade med 3-0 för SSK.
när matchen var slut så började det träning med Herr laget:)
idag var det nästan bara spel, kul typ(a)
allt slutade typ kl 20:00 . Haha från halv fyra, till kl åtta (a)
Bara fotboooll alltså:](L)
men, men ska nog lägga mej tidigt idag. för att det är ju skooola imorn! :( :( :( :(
fyfan. haha neej men kul  träffa lite smådryga kompisar juuu(A)
sen så äre ju bara en kort skoldag, så jag klarar mej nog [ :
jaaao, orkar inte skriva nå mer!(a) ska seriöst sova nu, är så sjuuukt sjukt trött!
nämen, haa en trevlig söndags kväll:)
:*
/Eimma
och här kommer det några bilder från iddag:)
sorry för dålig kvalla på bilder:/

Kommentarer
Postat av: janos

man ser mej på andra sidan.,lite till vänster me röd tröja

2010-01-24 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0