happy birthday!(L)

Kollade nyss på www.one.lt
Allså som apberget fast på Litauiska.
jaa och så ser jag att min bästis fylller år idag! :O
alltså bara PINSAMT ! glömmer sin bästis födelsedag? haha men vafaan:S
JAJA, men jag skickade sms till henne nyss, hoppas bara hon inte har bytt nummer!!!
Jaaja, kollade på henes fotoalbum och såg att hon tydligen firar hennes 14 års dag nu :]
Har inte träffat henne på 2 år? jaa men ungefäär....
hemskt hemskt kan jag lova.. :( saknar henne så sjukt mycket! alla minnen med hon, allt ba åhh!!! :( <33
hon som är typ svart klädd, kort brunt hår,  liten, fin och allt annat :] <333
saknar er allihopa. (L)
// Eimma

Kommentarer
Postat av: Maja

grattis :D

2010-01-26 @ 14:25:07
URL: http://inmystupidhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0