LABAS!

Ohh!!!
Jag skulle varii i vännäs just nu, men nej! kollade på lördags chemmma, så det vart feeel :(
Nu finns det bara en buss som går ba 19.10 :// typ för seeent, men jaja Sebbe å Tove tvinga mej typ (A)
Nej, men heller vännäs än BJurholm så klart! ++ att SEBBE FYLLER 16 ÅR IDAG, SÅ GRATTIS!!! :D
hehe jaa men vi ska typ fyra hans födelsedag nånstans utanföör vännäs, men det blir kul! :P

sen imorgon hade jag typ lovat massa folk ¨å fara till Agnäsbacke, vilket jag kommer nog aldrig å hinna med :S får väll ta det på nästa lördag :] btw jag måste ju lära mej åka slalom snaart(a)
Aaja ska inte skriva så mycket här, vet att ni inte orkar å läsa det här [:
men jaas, ha en  trevlig fredags kväll, alla mina nära å käära vänner :*:*:*

/Emmiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0