SjuK :/

Jaa, äntligen fick man datorn igen!
Hann inte ladda upp nå bilder igår, var tvungen å plugga,
sen träning och sen när jag kom hem så laa jag mej i sängen,  och somna på dirr(A)
Men idag så är jag sjuk, ingen skola, ingen Konfa och ingen träning :/
Hoppas att jag blir frisk imorn, eller jag MÅSTE det, för att jag och min syster ska spela piano på folketshus:)) och massa (a)
hahha jag har ingen aning om vad det är för nåt, och vilka som kommer men jjaJA(A)
och lördag... Club Nordic så klart!
Tagga:*
Jaa och här kommer det massa bilder från igår (:
alltså mitt face:O :DD
musiken.
hehhe man blir TYP kåt :]
Jonte sebbe Å Rickey(L)
sjf
jag å maria har typ ingeet liv på kemin (a)
HAHHA jakobÅJalle(::
hhaha johanna(a)
<3
haha:]
Sandra<3
/Eimma:*

Kommentarer
Postat av: nymann

aha, du missade elias i baderäkt idag :]

as sexxigt

2010-01-28 @ 16:58:13
URL: http://nymann.blogg.se/
Postat av: lovisa

assssssså

2010-01-28 @ 19:53:08
Postat av: Durka

Är du bra på gitarr? :) ^^

2010-02-14 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0