LOV!

tjatja:)
har nyss kommit hem.:/
har varit med rebecka och madde hela kvällen, dom ska bo på min skola tills på onsdag, för att dom är på nå läger(: men jaa... vi fick  va med varann bara idag och vi träffas bara en gång per år.... jag ska ju till Jäckvik imorn så. aja, det taggar jag tuuuuseen till :DD
fett nice kommer det bli. nästan hela klassen är med och ja(A)
kommer inte uppdatera inte förs på fredag, eller torsdag kväll då jag har kommit hem. ajaa, men nu är det ju sport lov så man ska inte ba sitta vid datorn hela tiden(A) jaao, och vad ska ni andra göra på sport lovet då?;)
pusshej;*
smsa mej !0768157324
jäckivk
rebecka(L)


hhahahhahhahah asså vaaffaan kolla mina ben, heltsjukt::S:S:S

eimma


as long as i got u babe,
cause your love is my love,
and my love is your love,
it will take an eternety to break us 
(L)

hahhahaha skööönaste bilde på maria:] älskling

hehe men nu är det sent! måste sovaa nu ska upp tidigt, och åka buss i minst 5 timmar..:(
jaaman, godnatt:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0